Aween Lalabum's owner this Blog

who am I ?

hello guyss & Assalamualaikum :)
today nak cerita pasal diri aku , #t'tbe jehh -,-
okay ,parents aku bagi nama aku Syazwina Hannani .
maksud dalam Islam is seharum bunga kasturi ;)
aku suka dengan nama tuhh even ramai yg susa nak sebut .
especially ,kaum cina .mwehehe ^^ # syawina yg selalu aku dga cina sebut.
HAHA nama timangan yg d'beri Aween <3
nama FB aku Aween Lalabum's .HAHA :D
this year ,aku da masuk 18 .da besa da ,tp dorang tak percaya aku 18 -,-
nampak cm 15 .pffttttt -,- HAHA okay leteww awet muda :)
haha aku jenis yg kuat sensetif ,senang jeh menangis .
tp ,kalau baran ,mmg baran habis .mwehehe ^^
actually ,ramai yg nak tahu mane aku dapat nama LALABUM'S dlm fb tuh .
aku pun tak tahu cano ley dapat ilham ,pelik jugak lah ^^
tp nice kan ?ngam ngam soii ^^
aku punya hobi suka surf internet ,melantak ,membuta ^^ # teruk -,-
cita-cita aku time kechik kechik macam macam lah ,
tapi da besa kena ade cita cita sendiri .aku actually nak jadi Interior Designer ,
insyaAllah lau ade rezeki result bagus ,insyaAllah aku apply tuh .
&& lagi satu cita-cita aku nak jadi Cikgu Seni :)
mwehehe ^^ momma aku pun suggest aku jadi cikgu ,
cos keturunan aku ade yg banyak jadi cikgu .
insyaAllah satu hari nnty aku akan jadi CIKGU jugak ;) amin :)

okay ,rase nye sampai sini jeh lah pasal aku .banyak lagi pasal aku ,tp malas nak sembang banyak .
 kay byeee :)


Thanks for Reading Aween Lalabum's story ♥