Aween Lalabum's owner this Blog

kenapa aku susa percaya lelaki ?kenapa & kenapa ?





kenapa & kenapa aku TAK PERCAYA LELAKI ?
why oh why ?! hmm segala nye t'bukti d'sini :)

aku tak percaya lelaki sebab lelaki kuat menipu ,kan girls kan ?
itu satu lah en ,lagi satu bila ex yg aku sayang dulu buat aku mcm palat .
hati aku saked sangat lepas dea buat palat ngn aku ,dea tak pena faham perasaan aku .
nak buat cano en ?terima aje lah dengan hati t'buka .
since dari tuh aku tak percaya memane lelaki da ,& rase susa sangat aku nak sayang lelaki mcm mane aku sayang ex aku dulu .
semua d'sebabkan kan LELAKI ! aku jadi cmneh .
sampai aku kena HINA teruk dengan EX aku yg baru baru neh ,t'luka sangat hati aku .
aku tak kuat gila that time -,- hanya mampu b'doa jeh supaya kuatkan hati aku untuk accept semua neh .
now ,aku tak mungkin nak sayang lelaki mcm dulu lagi .hmm lagi lagi ,pasal PERCAYA MEMPERCAYAI .sorry aku tak kan & taknak amek port pasal tuh .
bia lah orang nak cakap aku neh PERANGAI TERUK ke ape ,ini life aku .
korang tak berhak nak SEMAK .okay ,clear ?thanks :) kbaii ~

Thanks for Reading Aween Lalabum's story ♥