Aween Lalabum's owner this Blog

Assalamualaikum :)

ape itu single ?single itu ape ?HAHA soalan bangang .kay single neh aku nga lalui sekarang .da biasa da single single neh .cewahhh ^^ HAHA tapi kali neh mmg betul betul single lah ,nak try single lame sikid .tapi rase mcm boleh cos aku da takud nak sayang boy lagi since kena hina teruk ngn EX .e'eyh ,perlu ke ngaku dea EX ?da kena hina ngn dea ,nak ngaku dea EX kau ween ?HAHA memey arr kena panggil EX .tak kan nak panggil 'NATANGG' .mwehehe ^^ hina sangat tuh .now ,no more BOYFIEE in my life .try to be harder person .cececehh ^^


sekarang ,otw buat lesen kereta .mama ku suro amek lesen motor sekali ,tp cm da t'lambat nak amek nye .hihi so ,amek kereta jeh lah kud .aku tak saba nak test drive .cehhh ^^ belum apape da nak test drive .aween aween ~ ishh3 .HAHA now ,nak tunggu untuk test undang undang selepas kursus 5 jam tadi ,best wokk ceramah td ,klaka abes ^^ tak sia sia :)


lastly ,sesiapa yg tak puas hati ngn aku ,bagitahu aku jeh kay .kite kasi settle leklok .bak kate mmbe aku takyah nak kecoh kecoh dlm fb .buat malu jeh .HAHA now ,aku da delete status yg b'unsur kan p'gaduhan .kau nak gdoe lagi ?kau gdoe ngn bantal peluk kau tuh .terima kasih :) HAHA kay lah bye ^^


p/s : aku mmg HINA pd pandangan korang ,tp yg korang HINA aku uh .itu 2kali ganda akan kena at korang balik ,TERIMA KASIH :')

Thanks for Reading Aween Lalabum's story ♥