Aween Lalabum's owner this Blog

hargailah sebuah persahabatan :)

SAHABAT ! 'aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku ,sahabat yg baik adalah yg seiring denganku & menjaga nama baik ku ketika aku hidup/mati ,ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang ,semakin ramai sahabat ,aku semakin percaya diri ,aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yg tidak luntur dalam suka ataupun duka ,jika aku dapat ,aku ingin setia padanya'.okay ,meaning atas neh bermakna buat aku & korang kan bila korang bace en ?hmm , btw hargai lah mmbe kite uh even kite gdoe bagai ngn dea .kalau dea buat sala ke ape ,maafkan lah dorang sebolehnye .mmbe neh mmg senang lah ley dapat kan ?tp mmbe yg telah lame setia ngn kite , bile gdoe fitnah dea bagaii buat dorang cm haremm ,bile ngn mmbe baru kau timang dea kau junjung dea ,dengan kawan lame yg d'anggap BFF uh kau buat cm sampah .perangai kau sebagusnye elok campak laut jee .tak laku hidup at bumi yg dicipta oleh Allah SWT neh .aku tak cakapp aku neh tak pena cmtuh ,aku pun pena .hmm bile aku jdy cmtuh ,aku rase cm menyesal pun ade & sunyi takde mmbe yg ary ary lepak same .pd yg korang nga gdoe bagai uh ,bebaik lah semula .korang mampu mengubahnye . thanks :)

Thanks for Reading Aween Lalabum's story ♥